Koh Chang

He! hebben jullie het een beetje naar je zin in Nederland? Ik ben helemaal verliefd op Azie en ik ben een beetje bang dat ik niet terug wil naar dat saaie/koude Nederland.

Toen ik aankwam in Koh Chang was ik nog met de 2 nederlandse jongens die ik op het vliegveld in Bangkok had leren kennen (Wiebe & Tobias). We hadden de eerste 2 dagen scooters gehuurd om het eiland te verkennen. De scooters zijn echt superchill, want we konden de mooiste plekjes van het eiland ontdekken. Na 2 dagen ging Wiebe naar Changmai en bleven alleen ik en Tobias over. We hebben veel gepartyed en veel leuke strandjes bezocht. Ook hebben we heel veel backpackers leren kennen en leek het net alsof Koh Chang mijn thuis was. Want in ieder barretje was er wel iemand die je kende

Nadat we 5 dagen in Koh Chang waren gebleven besloten Tobias en ik om naar Bangkok te gaan zodat we vanuit Bangkok de bus kunnen pakken naar Changmai. Maar de ochtend dat we zouden vertrekken had ik me verslapen en toen ik wakker werd was Tobias al weg. Dus was ik in me eentje op Koh Chang, maar dat maakte niets uit want ik kende al wat mensen. En die ochtend had ik een Kroaat uit Zagreb leren kennen en met hem had ik de hele dag gechilld. Maaar de kans dat je een kroaat in Thailand leert kennen is heeeeeel klein!

De volgende ochtend heb ik de bus naar Bangkok gepakt en toen ik over Koh San Road liep kwam ik Tobias weer tegen en nu slaap ik weer met hem in hetzelfde hostel. Morgen pakken we de nachtbus naar Changmai.

Reacties

Reacties

maja

heey! Klinkt alsof je je draai al helemaal hebt gevonden daar :) Ben zwaar jaloers! Geniet! x

zus

haha wel super tof dat je Tobias weer bent tegen gekomen! :) ment to be.. ;p pusa

mama

Hej Toni,
Super da ti je lijepo i da uzivas.Lijepe slike, mogu misliti kako je tek u stvarnosti lijepo. Evo tata i ja razmisljamo da pakujemo kofere pa da dodjemo, nesto mislimo da bi se tamo i nama svidjelo.
Pusa i do sljedeceg javljanja

Thimaud

Lekker TOon!

Tanja

He neefje klinkt allemaal heel erg goed hoor!!! Ik wacht op je volgende verhaaltje :) dikke x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!