Eerste dagen

He! Ik ben aangekomen in Bangkok! De vliegreis was niet chill en duurde te lang, maar ik heb in het vliegtuig nog 2 nederlandse jongens ontmoet en een meisje. We hebben vanaf het vliegveld een taxi gepakt naar het centrum van Bangkok. We slapen in een hostel dichtbij Ko San Road voor maar 3 euro p.p.p.n.!! Ik ben echt blij dat ik zo snel mensen heb leren kennen en dat alles zo makkelijk ging!
Bangkok is echt te leip! Het zit prop vol en overal mensen die je iets aan willen smeren. Het eten is heerlijk en kost ongever 1 euro! alleen het bier is duur en daar heb ik gisteren last van gehad :(

Ik was vandaag naar een tourist office om te vragen wanneer fullmoonparty is en of er nog slappplek was. Maar fullmoonparty is al zaterdag en ik heb geen zin om te haasten dus ik pak de fullmoonparty over een paar maandjes. Me plan is om over een paar dagen naar het oosten te gaan naar de stad Trat, met Tobias (een jongen waarmee ik nu ben). En vanaf daar mooie eilandjes pakken met relaxte stranden.

Dit was het weer zo eeen beetje !

Reacties

Reacties

Sanja

Super chill Broertje!

Doe maar idd lekker rustig aan haha over een maan is er weer feest idd :DD
Leuk dat je daar nu al mensen hebt ontmoet!

Veel fotos maken want ben super nieuwsgierig!!!
Pusa! Mis je!

dennis

Klinkt super relaxed gozer!

mama

hej, ponosna mama nema rijeci! Drago mi je da je sve super,a mozda i nije steta sto su pive skupe. Ma odlicno da imas i drustvo. Nadam se da ce uskoro i koja slicica da se vidi. pusa,pusa,

Bjorn

Kan zo de krant in dit verhaal!

Vince

Juistem gozer pluk de dag, go with the flow!!

jim

Ik vind het nog steeds fucking gruwlijk dat je die Shit gewoon bent gaan doen...

Dani i Thu

Ciao Rodjo!!!!!

Ahhhh wat leuk om te lezen dat je al gelijk mensen hebt ontmoet!!!! Wij zaten al op de bank en hadden al zoiets van...ahhhh nu staat Toni op vliegveld in Thailand in zn uppie where to go??? Hihihi......geniet er lekker van!!!! En we kijken uit naar je leuke verhalen!!!

Pusa van ons!!!

p.s. is het in Thailand ook zo druk in het verkeer met al die scooters enzo net als wat ik in Vietnam heb meegemaakt hihihi??? XXX Thu

Boro Duric

De nesto i na nasem da te razumije i baka Dragica

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!